Drobečková navigace

Úvod > Obec > Diskuzní fórum

Diskuzní fórum

Řadit od nejnovějšího Přidat komentář
  • 11. 3. 2019 18:26
    Malinkovičová - řed.MŠ
    Venčení psů

    Dobrý den,
    chtěla bych touto cestou požádat občany "pejskaře", kteří venčí své mazlíčky v okolí naší mateřské školy, aby po nich uklízeli psí exkrementy. Není příjemné, když děti či rodiče, kteří jdou do školky, si tuto "nadílku" donesou na svých botách až k nám. Zároveň žádám rodiče, kteří venčí psy a zároveň jdou vyzvednout děti, aby psy nepřivazovali hned u branky.
    Malinkovičová


  • 19. 3. 2019 9:10
    Jitka Plánková
    Odtah vraků

    Dobrý den,

    dne 15.3.2019 měla být odtažena 3 auta z parkovišť u panelových domů. Prozatím se tak nestalo.

    Chtěli bychom se zeptat, jestli budou tedy odtaženy nebo tu zůstanou.

    Děkujeme za informace.

    S pozdravem
    Plánková


  • 19. 3. 2019 15:40
    Václav Mach
    Re: Odtah vraků

    Dobrý den paní Plánková,
    vraky budou odstraněny v sobotu 23. 3. 2019.
    S pozdravem
    Václav Mach, starosta


  • 27. 3. 2019 15:05
    Václav Mach
    Re: Odtah vraků

    Vážení spoluobčané,

    u panelových domů byly odstraněny 2 autovraky ze 3 možných. Zbývající autovrak přislíbil jeho majitel odstranit do 7. 4. 2019 a proto mu byla prodloužena lhůta na odstranění.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkné dny.

    Václav Mach, starosta


  • 23. 3. 2019 8:15
    Haselbauerová Veronika
    Dotaz na pana starostu

    Dobrý den,
    mám dotaz na pana starostu.
    Bohužel nás potkala smutná událost(úmrtí v rodině ).Vždy bylo zvykem ze strany obce,že kondolenci podepisoval starosta a nebo alespoň jeho zástupce,tedy místostarosta a byl někdo ze strany obce přítomen na obřadu.Obzvláště,když se jedná o dlouholetého občana,který zde prožil celý život.Bohužel ani jednoho jsme se nedočkali a přijde mi to jako neúcta k naší babičce.Obec nemá zase tolik obyvatel a proto mě mrzí,že si pan starosta neudělal čas a nevěnoval ani chvilku na to,aby podepsal kondolenci.Možná to někomu přijde jako banalita,ale mě ne.Bohužel.


  • 27. 3. 2019 13:01
    Václav Mach
    Re: Dotaz na pana starostu

    Ahoj Veroniko, dobrý den vážení spoluobčané,

    především všem pozůstalým vyjadřuji upřímnou soustrast. O to upřímnější, že jsem již osobně pocítil, jak těžkým zásahem je úmrtí blízkého člověka.

    Nebudeme (vedení obce) zjišťovat, zda účast někoho z vedení obce na pohřbech našich občanů je obecním zvykem či pravidlem, jak tvrdíš.
    O věci jsem hovořil s místostarostou Petrem Beránkem. Za tvůj podnět děkujeme.

    Sděluji ti a prostřednictvím této odpovědi všem našim občanům a čtenářům obecního webu:
    1. neúčast vedení obce na jakékoli soukromé události není projevem neúcty, ale naopak důkazem respektu a nevměšování se do ryze soukromých záležitostí. Výjimečné důvody pro účast zástupce vedení obce na pohřbu jsou osobní dlouholetá známost a účast na základě pozvání, kterým člen rodiny osloví konkrétního zastupitele, případně další výjimečné okolnosti,
    2. tebou zmíněný zvyk účasti někoho z vedení obce na pohřbu může způsobit značné nepříjemnosti v případech, kdy se na pohřeb z různých důvodů nebude moci nikdo ze zastupitelů dostavit,
    3. účast na všech pohřbech může navozovat dojem populismu, který je v případě tak bolestné ztráty vrcholně nevhodný. Populismus vnímáme jako věc primitivní a slušné lidi obtěžující,
    4. zaměstnankyně obecního úřadu jsou také představitelky obce a jejich podpis na kondolenční listině, nemůže-li ji podepsat člen vedení obce, symbolizuje projev spoluúčasti myšlený vážně, s úctou, se vzpomínkou na zesnulého a se zamyšlením nad utrpením a budoucností pozůstalých.

    Váhal jsem nad tím, zda uvést, co právě sděluji: v období 18. - 25. 2. jsem byl ve stavu pracovní neschopnosti (záda) a práci pro obec vykonával pouze z domova prostřednictvím telefonu a elektronické pošty. O úmrtí jsem se dozvěděl, až dne 26. 2. 2019 po nástupu do zaměstnání a proto nebyla kondolenční listina mnou podepsána. Jinak bych jí samozřejmě podepsal tak, jak jsem činil dosud.

    S přáním pěkných dní.

    Václav Mach


  • 27. 3. 2019 15:00
    Václav Mach
    Re: Dotaz na pana starostu

    KOREKCE datumů v posledním odstavci předchozího sdělení, kdy správně je březnové datum, nikoliv únorové.
    Tímto se omlouvám za chybu a níže je již datum opraven.

    Váhal jsem nad tím, zda uvést, co právě sděluji: v období 18. - 25. 3. jsem byl ve stavu pracovní neschopnosti (záda) a práci pro obec vykonával pouze z domova prostřednictvím telefonu a elektronické pošty. O úmrtí jsem se dozvěděl, až dne 26. 3. 2019 po nástupu do zaměstnání a proto nebyla kondolenční listina mnou podepsána. Jinak bych jí samozřejmě podepsal tak, jak jsem činil dosud.

    Václav Mach, starosta


  • 28. 3. 2019 15:45
    Veronika Haselbauerová
    Odpověď

    Ahoj Vašku, děkuji za odpověď.Nebudu se sáhodlouze rozepisovat, jen chci podotknout, že nijak nesnižuji zaměstnankyně obecniho úřadu, naopak si jich velice vážím.
    Ani si nemyslím, že je nutne chodit na obřady, ale za podpis na kondolenci si stojím. A není nutné se ohánět populismem apod. Je to slušnost.To je zase můj nazor, obzvlášť, kdyz obdržíte na OÚ parte. Ale ani jsem nečekala, že bude odpověď jiná.
    Hezký den a doufám, že uz máš záda v pořádku. Veronika


  • 7. 4. 2019 22:37
    Václav Mach
    Ukliďme Česko a Čistění řeky Ohře

    Vážení spoluobčané,

    velice děkuji všem, kteří se zúčastnili akcí Ukliďme Česko a Čistění řeky Ohře. Společně se nám povedlo uklidit okolí řeky Ohře v úseku Černý Mlýn - Citice, okolí železničního přejezdu v Hlavně, silnici z Citic do Hlavna a okolí hřbitova v Citicích.

    Těším se na společná setkání při podobných akcích.

    Václav Mach


  • 16. 4. 2019 19:15
    Jana Třísková
    SWAP bazárek

    Dobrý den, ráda bych vás pozvala na SWAP bazárek, který se uskuteční dne 27.4. od 10 do 17 hodin v tělocvičně dolní školy. Vstupné je 50,-Kč a bude použito pro potřeby Hospice Sv. Jiří. Poté už si jen vybíráte věci (oblečení pro děti i dospělé, hračky, knihy). Přijďte, těšíme se na vás. Tým SWAP bazárku :-)


  • 19. 4. 2019 11:46
    Sylva Nová
    Citický jarmark

    Dobrý den,
    v první řadě bych chtěla pochválit Citický zpravodaj CIHLA který jsem včera našla ve schránce, je to opravdu dobrý nápad.
    Jen by mě zajímalo, zda bude letos Citický jarmark, nikde jsem ve Vašem zpravodaji o něm nenašla ani zmínku. Myslím, že je to velká škoda. Vím, že zastupitelstvo dělá hodně společenských akcí, ale ten jarmark je už taková zaběhnutá tradice.
    Děkuji za odpověď a přeji krásné Velikonoce


  • 23. 4. 2019 10:12
    Jan Herr
    CIHLA

    Citický zpravodaj CIHLA? - milé překvapení


  • 25. 4. 2019 10:25
    Václav Mach
    Časopis CIHLA

    Vážená paní Nová, vážený pane Herre, vážení občané,

    děkujeme ze kladné ohlasy na CIHLU. Vaše pochvala je pro nás zavazující. Vynasnažíme se, aby i další čísla byla zajímavá. V nejbližších dnech CIHLU 1/2019 zveřejníme na obecním webu.

    Citický jarmark letos opravdu pořádat nebudeme. Místo něho jsme se rozhodli uspořádat jiné akce a to
    Citický Ples dne 1. 3., ve spolupráci s Kolibříkem uspořádáme dne 11. 5. Odpoledne s Kolibříkem, které bude zakončeno taneční zábavou s živou hudbou a dne 10. 8. uspořádáme na fotbalovém hřišti Letní slavnost.

    Pěkný den, Václav Mach


  • 27. 4. 2019 13:06
    Sháněl Josef
    Citický jarmark


    Vážení spoluobčané,
    to,že se letos nebude konat již tradiční a dovolím si tvrdit i velmi oblíbený Citický jarmark jsem se dozvěděl až z odpovědi pana Macha,tak mi není jasné
    jak je možné napsat,že jsme se rozhodli?Já s tímto rozhodnutím zásadně nesouhlasím a jsem toho názoru,že akce pro naše děti,které se pravidelně
    zúčastnilo kolem 2000 tisíc lidí,by se měla zachovat.
    Přeji hezký den.


  • 29. 4. 2019 9:30
    Petr Beránek
    Re: Citický jarmark

    Dobrý den, pane Sháněle, vážení spoluobčané dospělí, děti a mládeži,

    i za negativní názory děkujeme, protože také jimi se vážně zabýváme. Prosím o trpělivost při čtení této delší odpovědi. Dáváme Vám příležitost nahlédnout do našeho uvažování.

    Ke sdělení zastupitele Josefa Sháněla („JS“) si dovoluji uvést:
    1. Všichni zastupitelé se seznámili s rozpočtem obce na r. 2019. JS měl několik dotazů, ale žádný k absenci položky pro zajištění jarmarku.
    2. JS se o přínosu jarmarku pro obec a děti zvláště novému zastupitelstvu nezmínil.
    3. „Rozhodli jsme se“ = výsledek názoru všech zastupitelů, protože rozpočet na letošek byl všemi zastupiteli včetně JS schválen jednomyslně.
    4. JS mohl zásadní nesouhlas projevit mnohem dříve.

    Nyní ke zmíněnému našemu uvažování:
    5. Kolik „našich dětí“ se jarmarku zúčastňovalo, když JS uvádí 2 000 lidí, avšak Citice a Hlavno mají celkem cca 930 obyvatel? Co bylo pro „naše děti“ v rámci jarmarku tak zajímavého připravováno? Jaké % účastníků představovaly „naše děti“? Kolik % nákladů a/nebo Kč bylo v rámci jarmarku vynaloženo na jednoho našeho občana, případně na zúčastnivší se „naše dítě“, a kolik naproti tomu bylo „věnováno“ přespolním?
    6. Co se „naše děti“ v rámci jarmarku o naší obci nebo o podstatě jarmarku dozvěděly a jak s tím naložily, s kým z naší obce si jarmarku užily a kolik nových dětí v rámci jarmarku poznaly, případně s kolika „našimi“ dalšími dětmi si hrály?
    Nejde nám o detailní analýzy, které často jen kradou čas, ale o zamyšlení s použitím zdravého rozumu.

    Zde odbočím odkazem na přispění malých pracantů, bratrů Adama a Petra Š. při včerejším stavění vatry pro pálení čarodějnice. Bratři byť malí, pracovali s námi usilovně, každý se svým nářadím, nepletli se, nezranili, superkluci. Děkujeme a chválíme.
    Stejně tak vyzdvihuji podíl našich dětí při opakovaném čištění naší obce a 6.4.2019 také řeky Ohře.
    Primárně nejde o práci dětí jako takovou, ale o společně prospěšně strávený čas s rodiči a spoluobčany namísto ležení u televize nebo mačkání klávesnice počítače.
    Skvělá a žádoucí je účast rodičů již ve fázi přípravy akcí mj. proto, že značně eliminuje destruktivní kritiku, jež k ničemu dobrému nevede, zatímco kritiku konstruktivní vítáme.

    7. Dětem našim i, protože nikomu účast neznemožňujeme, z okolních obcí připravíme mnoho dalších akcí a výsledky budeme sledovat. Budeme hodnotit efektivitu vynaložených peněz a lidského přispění a především přínos pro „naše děti“. Přínos nevnímáme prioritně v peněžním vyjádření, ale v tom, co ta která činnost dětem může poskytnout (při plánování), resp. dala (při vyhodnocování). Naši občané a děti mají možnost zúčastňovat se akcí v okolních obcích, protože o nich také informujeme.
    Přínos akcí pořádaných pro děti budeme sledovat i tím, jak na akci, které se zúčastní, budou reagovat např. kresbami, fotografiemi, rozhovory s rodiči a svými vrstevníky, podněty pro uspořádání dalších akcí, články v různých médiích, např. na tomto diskusním fóru, na svých facebookových stránkách atd.
    Cílem není za každou cenu vyčíslitelný přínos, nýbrž poučení pro nás, co dělat jinak a pokud možno lépe a jak dát dětem prostor pro jejich rozvoj. Děti se tímto způsobem nenásilně učí a vnímají potřeby (chci) a možnosti (dokážu) jiných dětí a lidí ze starších generací.

    Na závěr této odpovědi zpět k „našim dětem“: již v prosinci 2018 jsme pro děti z naší mateřské školy (a pro naše seniory) mimo plán akcí zajistili zajímavou a poučnou návštěvu „Světa záchranářů“ a totéž se budeme snažit zajišťovat každoročně.

    S pozdravem Petr Beránek, místostarosta


Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů